sobota, 21 sierpnia 2021

Kaszuby fotorelacja/ english/ tekst alternatywny

 hejka! Dzisiaj przychodzę z wyczekiwaną przeze mnie fotorelacją z Kaszub. Spędziłam tam prawie 2 tygodnie i szczerze mogę przyznać, że nie jest to dla mnie najlepszy rejon w Polsce. Pod same Kaszuby podchodzi również Trójmiasto, ale o nim będzie osobny post, bo mam za dużo zdjęć kamienic  z Gdańska haha, więc dla fanów pięknych zabytkowych kamienic jak ja na pewno będzie to porcja przyjemności. Jesli nie widzieliście poprzednich wpisów koniecznie nadróbcie; znajdziecie je na stronie głównej. 

hi, bestie! today I'm going with a new post on my blog. It's abouttttttt tatatat KASZUBY. I know you can't know where it is but don't worry. At the bottom, there is a map and there's tick this place.  I spent with this place 2 weeks so my opinion is very objective and real. But to be honest I'm not in love with this area. So much more I like Mazury. If you don't read my last post see it on a home page. 


KASZUBY- jest to dosyć mało odwiedzany teren w Polsce oprócz Trójmiasta, a dosyć szkoda. Może nie zrobił na mnie aż takiego wrażenia jak Mazury bądź Podlasie, ale jest on dosyć dziki i nieoblegany jak np Giżycko na Mazurach. Wiadomo rajem dla żeglarzy są jednak jeziora bardziej na wschodzie, ale jeziorka mimo, że małe są urokliwe. Kaszuby to też szeroko pojęty rejon, ja akuart już kiedyś odwiedziłam go, tylko bardziej na "dole"- Bory Tucholskie, tym razem zawędrowałam wyżej, Kartuzy i okolice. Bardzo trudno było mi wybrać zdjęcia, bo mam ich masę, ale na jakieś musiałam się zdecydować, mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. 

Kaszuby is so empty area in Poland, ofc only Trojmiasto (Gdansk, Gdynia, and Sopot) but I think it's a very interesting place. I don't like so much like Mazury or Podlasie, but yeah it's very nice and it wasn't so many people.  Kaszuby it's so big area. I was in Kaszuby 6 years ago, but I spent my time in a different place this year. Let's go and see my photo reporter! 

staw porośnięty roślinnościa przy zachodzie słońca
the beautiful view in our garden

staw w ogrodzie porośnięty wodnymi roślinami


plakat z napisem myj się po pracy
funny poster "wash after work"


odnowiona kamienica
Kartuzy

widok na jezioro w oddali

widok na pobliskie jeziora i lasy

widok na pola z pszenicą oraz jezioro w kształcie serca
this lake is like heart haha

droga prowadząca do gospodarstwa
cisza i spokój z dala od tłumów

kościół w stylu gotyckim
church in Kartuzy


widok z jeziora na klasztor
the most beautiful view ever- in the background is the church



kaczki na brzegu jeziora przy zachodzie słońca

jeziora w oddali widać kopułę klasztoru
centrum Kartuz🤩

ulica brukowana
amazing street


obrazy w galerii sztuki
my favourite active- art gallery



bardzo trafił do mnie ten tekst

my dream- have an art gallery with my photo

widok z okna na pobliskie zabudowania przy zachodzie słońca
view with the balcony

ja na balkonie przy zachodzie słońca
dream time

opuszczone mury zamku
opuszczony zamek 

staw w ogrodzie
nasz własny staw w ogrodzie

staw z łódkami na brzegu



port z łodkami

mury zamku w Malborku
Malbork

3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, a o tym niedokończonym zamku w Łapalicach świetny filmik nagrał Żądny Przygód - polecam, jeśli nie oglądałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo mój brat coś wspominał, ale nie widziałam jeszcze

      Usuń
  2. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi będzie gdy skomentujesz. Zapraszam po więcej postów na stronie głównej. Zawsze staram się wpaść do każdego czytelnika. Miłego dnia!

Hi! It was very nice when u say somenting in a comments. I always read your blog! Have a nice day

Copyright © Julia Łukasik blog , Blogger