wtorek, 10 sierpnia 2021

wieczorne pogadanki #1 Zosia Adam NOWA SERIA/ english translation

 hejka! Dzisiaj rozpoczynam nową serię, czyli wieczorne pogadanki- raz na dwa tygodnie będzie się pojawiać post- mini wywiad z jednym z twórców z Internetu. Będą to nie tylko blogerzy, ale mam nadzieję, że też inni twórcy internetowi. Jeśli macie jakieś propozycje lub same chciałybyście/chcielibyście się pojawić piszcie śmiało czy na maila czy w komentarzu! 

HI bestie! This is me and today I come to u with another new project! Ones for two weeks it will be posted with a mini-interview with someone who works on the Internet. If you know someone interested and you think they should be with this project or if you want to come, obviously write to me! 

Dzisiaj porozmawiałam z Zosią Adam z blogu Zofia Adam. Jest to prze miła i ciepła osoba. Prowadzi bloga o tematyce... a w sumie sami zobaczycie.

1. Wiem, że Twój blog jest o tematyce lifestyl'owej, o czym najczęściej piszesz?

Tak, jest o tematyce lifestyle'owej, bo nie ma jednego tematu, o którym bym najczęściej pisała, choć zdarza się, że w jakimś tam okresie np. więcej pojawia się postów o kosmetykach itp. Lifestyle to połączenie wszystkiego, co mnie definiuje, o czym chcę pisać, moje zainteresowania. 

I know your blog is about lifestyle, what do you write the most?

Yes, my blog is about lifestyle, cos it hasn't got one subject. I didn't write always about one thing but sometimes are more post for example about cosmetics. Lifestyle is a combination of everything that is me, what I want to write, and my hobby. 

 2. Co jest Twoją największą inspiracją do prowadzenia bloga regularnie?

 Moją największą inspiracją do prowadzenia bloga regularnie są oczywiście statystyki. Kiedy wiesz, że ktoś czyta to, o czym piszesz, kogoś to interesuje, to z automatu chcesz dalej działać. Ale liczą się też własne chęci, bez nich nie ma szans na regularne prowadzenie bloga i szczerze w moim przypadku nie zawsze tak było. Czasem jest też po prostu tak, że nie ma tej inspiracji, nie wiem o czym pisać i nie ma wtedy co się zmuszać, tylko dać sobie trochę czasu. 

What is your biggest inspiration?

My biggest inspiration from the write regularly on the blog is of course statistics. When you know that someone read your work, someone is interested in this, automatically you want to work harder and harder. But of course, it's matter your desire. When you haven't got any desire you don't write regularly. I'll be honest in my case not always was that like today. Sometimes I haven't got "this' inspiration, I don't know what I should write, and then I didn't"t force myself. Just I give myself some time, and that's it. 

3. Masz również parę wpisów o książkach, jaka jest Twoja ulubiona powieść albo powieści, bo wiem jak ciężko wybrać nie raz jedną?

Tak, ostatnio coraz więcej czytam i dlatego stąd więcej wpisów o książkach. I masz rację, trudno jest wybrać jedną ulubioną, nie mam chyba jednej ulubionej. Większość książek, które przeczytałam, mogłabym nazwać swoja ulubioną książką. Ale jak już mam coś wskazać, to bardzo lubię książki od Nory Roberts, no i bardzo pochłonęła mnie Saga "Zmierzch".

You've got some entry about books so what is your the most interesting book or books you've ever read? I know how hard is to choose one of them. 

yes, recently I've read lots than some times ago, so today I write more posts about books. You're right. So hard is to choose one, I haven't got favourite book. For most books which I've read, I'd like to name "my favourite book", but if I can choose one, I love books from Nora Roberts and I also like the saga "Zmierzch".

4. Piszesz od 2016 roku, jakie były twoje początki?

W zasadzie to piszę jeszcze dłużej niż od 2016 roku. Obecnego bloga prowadzę od 2015 roku, ale usunęłam pierwsze posty. Poza tym wcześniej miałam innego bloga, prowadziłam go jakoś w podstawówce. Więc podsumowując, to piszę jakoś z 8 lat. Początki były nijakie, byłam młoda, nie wiedziałam, jak zdobyć jakiekolwiek wyświetlenia, ale to może nawet dobrze, bo pewnie gdybym teraz przeczytała wpisy z tamtego okresu, to byłabym zażenowana, haha. Ale tak właśnie powstała moja pasja do pisania. 


You've written since 2016, what was your start?

Basically, I've written longer than in 2016. This Blog (Zofia Adam) I've had since 2015, but I deleted some first posts. Furthermore, earlier I had another blog, I write in high school. So I've written for 8 years. The starts were basic, I was too young and I didn't know how to land views, but now I think it's good, cos I will so embarrassed if I read posts now haha. But in that way starts my hobby from write. 

Zosia jest bardzo miłą i utalentowaną osobą, koniecznie zajrzyjcie na jej bloga, a może znacie już ją😀





5 komentarzy:

  1. Fajny wywiad, można się trochę identyfikować z Zosią, początki blogowania są ciężkie, a statystyki na prawdę motywują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wywiad i polecenie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wywiad :D Myślę, że z Zosią może się utożsamiać część blogerów, na początku nie jest łatwo, nie raz upadamy, ale najważniejsze, że się podnosimy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry pomysl na wywiady, bardzo mi sie podoba :) Poczatki blogowania nie sa latwe z reszta jak wszystko w zyciu. Wszystko wymaga czasu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi będzie gdy skomentujesz. Zapraszam po więcej postów na stronie głównej. Zawsze staram się wpaść do każdego czytelnika. Miłego dnia!

Hi! It was very nice when u say somenting in a comments. I always read your blog! Have a nice day

Copyright © Julia Łukasik blog , Blogger