środa, 21 kwietnia 2021

każdy w życiu powinien znaleźć pasję

 hejka! Mam nadzieję, że poprzednie posty nadrobiliście jeśli nie to zapraszam jak radzić sobie w tym czasie oraz haftowanie . Dzisiaj przychodzę do Was z postem o tematyce jak zdążyliście już przeczytać w tytule dosyć powszechnym i każdemu znanym. Ale czy na pewno? Na początek jeszcze tylko piosenka (jeśli nie wiecie o co chodzi zapraszam do poprzedniego postu) dzisiaj Ed sheeran Afterglow


Zacznijmy w ogóle od tego co to jest pasja?

Z definicji słowa PASJA wynika, że jest to czynność wykonywana w czasie wolnym od obowiązków.  Może łączyć się ze zdobywaniem wiedzy w danej dziedzinie, doskonaleniem pewnych umiejętności, albo też zarobkiem, ale głównym celem zawsze pozostaje przyjemność płynąca z uprawiania hobby. 

Jak możemy znaleźć swoje hobby? Przecież co chwilę czegoś próbuje, a nic mnie nie wciąga. 

I właśnie tutaj dochodzimy do sedna sprawy. Często próbujemy nowych rzeczy zwłaszcza np. ja bardzo dużo nowych czynności spróbowałam w zeszłym roku gdy musiałam siedzieć w domu. I jest to super! Bo uwierzcie, że w końcu każdy znajdzie coś dla siebie. Ja nigdy nie umiałam gotować, zawsze to było dla mnie czarna magią i wypierałam się tego. Lecz jak musiałam siedzieć w domu i nie miałam co robić zaczęłam od najprostszych przepisów i bardzo to polubiłam. Teraz na prawdę często wspólnie z przyjaciółmi gotujemy sobie.  

Zawsze warto próbować dużej ilości rzeczy i zobaczyć co nas zainteresuje. Nie od razu w końcu Kraków zbudowano 😜

Co daje nam pasja?

Oczywiście zależy to od tego ile czasu poświęcamy jej. Zawodowi sportowcy lub naukowcy poświęcają nie raz całe swoje życie jednej czynności. I to jest okej! Ważne by robić coś zgodnie z sobą, a nie wbrew sobie. Jeśli czujemy, że nas to nie rozwija to może czas skończyć. Ale wróćmy do głównego pytania. Co daje nam pasja? Przede wszystkim wolość. Rozwija nas i pomaga udoskonalić umiejętności. Nie raz znajdujemy własne JA głęboko ukryte. I to jest w tym najfajniejsze. Dlatego nie bójmy się próbować nowy rzeczy, bo życie mamy tylko jedno i to jak je wykorzystamy zależy od nas! 



Post został napisane specjalnie teraz, dlatego że już 5 maja na moim blogu zostanie opublikowany specjalny post zapowiadający coś nowego! Wyczekujcie razem ze mną bo mam nadzieje będzie to miało miły odbiór! Wiąże się to z poprzednim poście o haftowaniu, możecie zgadywać w komentarzach o co chodzi😜   Napiszcie koniecznie jaką Wy macie pasję i jak ją odkryliście. Zachęcam do zaobserwowania bo czeka Nas bardzo fajne zmiany. Wszystkie social media są podane na stronie głównej. Miłego dnia<33



22 komentarze:

  1. Pasja w życiu jest bardzo ważna, bo sprawia, że czujemy, że warto żyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasja trzyma człowieka przy życiu, a więc warto ją mieć

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalezienie pasji na pewno pozwala nam się rozwijać i miło spędzać czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kolekcjonuję pocztówki i wysyłam. Zawsze męczyłam znajomych, żeby wysyłali mi z wakacji i tak się zaczęło. Zbieram jeszcze kolczyki i płyty CD z muzyką. Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo przypomniałaś mi, że sama kolekcjonuje je haha, kiedyś jeszcze zbierałam monety, bo miałam album po dziadku, pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Zgadzam się z Tobą, pasja w życiu jest bardzo ważna :D Ja dawniej kolekcjonowałam autografy, duużo śpiewałam, ostatnio bawiłam się DIY, string art itp. i oczywiście od 5 lat bloguję a także ostatnio rozpoczęłam pracę nad własnym e-bookiem :) Nie lubię się nudzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą w 100%. Warto mieć pasję, bo ona napędza nas do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mając pasję /hobby czujemy się spełnieni :) Bez tego życie byłoby nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem ludzi, którzy nie mają żadnej pasji :D Bo ile można przeglądać instagrama i tik toka? :D

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no dokładnie, w końcu każdemu się znudzi😜

      Usuń
  9. Pasja pozwala człowiekowi odebrać się trochę od codziennych obowiązków.
    Moją pasję zdecydowanie jest prowadzenie bloga oraz śpiewanie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podziwiam, sama chciałabym umieć śpiewać, a idzie mi jak po łebkach 😝, Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Ja też uważam, że pasja w życiu jest bardzo ważna.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. każdy powinien mieć swoją pasję, by móc się oderwać od wszystkiego choć na moment. Moją pasją od 9 roku życia był taniec. Mam przyłapała mnie, jak podczas sprzątania z walkmanem (taaaka jestem stara xD) tańczyłam bo myślałam, że nikt mnie nie widzi :P i zaprowadziła mnie na casting do zespołu tanecznego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo sama byłam za bardzo nieśmiała bym poszła na zajęcia taneczne chociaż mam kuznkę instruktorkę i wiele razy mnie zapraszała, teraz trochę żałuję, ale kto wie może jeszcze się gdzieś zapiszę jak otowrzą🤪

      Usuń

Bardzo miło mi będzie gdy skomentujesz. Zapraszam po więcej postów na stronie głównej. Zawsze staram się wpaść do każdego czytelnika. Miłego dnia!

Hi! It was very nice when u say somenting in a comments. I always read your blog! Have a nice day

Copyright © Julia Łukasik blog , Blogger