środa, 14 kwietnia 2021

jak radzić sobie w tym czasie- gościnnie MELKA BLOGERKA I JOANNA Z EMOCJOMANIA

 hejka! Mam nadzieję, że u Was bardziej wiosenna pogoda dzisiaj niż u mnie, bo za oknem śnieg🥶 Dzisiaj przychodzę z innym postem, ponieważ nie przedstawię jedynie swojego punktu widzenia na sprawę, ale też napisałam do dwóch bardzo utalentowanych dziewczyn (na dole podam ich blogi😊) żeby powiedziały parę słów. Mam nadzieję, że spodoba Wam się taki format:) 

Na początek jeszcze chciałabym zacząć coś nowego. Ostatnio przed snem przyszedł mi do głowy pomysł i stwierdziłam, że to wypróbuję i zobaczę jak się przyjmie. Wtedy podejmę decyzje czy kontynuować to (dlatego możecie napisać co sądzicie o tym w komentarzu). A chodzi o to, że na początku postu zawsze będzie link który przekierowuje Was na YouTube i będziecie mogli puścić piosenkę w tle. Zawsze gdy robię coś na komputerze mam w tle włączoną jakąś playliste i stwierdziłam, że to będzie dobry pomysł (oczywiście kto chce to włącza nikogo nie zmuszę😉) Będę wybierać piosenki które trwają tyle ile przeczytanie postu, postaram się różne style by nie było nudno. dzisiejsza piosenka Możecie w komentarzach pisać propozycje, chętnie poczytam. A teraz zaczynajmy!



JA- CZYLI JULIA ŁUKASIK

Mimo zwariowanego czasu staram się myśleć pozytywnie i nie roztrząsać zbytnio co by było gdyby... wiadomo zdarza mi się pomyśleć co mogłabym zrobić, gdzie mogłabym pojechać gdyby nie pandemia, ale szybko odrzucam tą myśl. Mimo takiego czasu gdy patrzę na zdjęcia i wspominam zeszły rok to był on naprawdę super i nie wyróżniał się w  miłych wspomnieniach od poprzednich lat. Może jedyne za czym tęsknie to za tym by pójść do szkoły stacjonarnie. Życie licealistki poznałam zaledwie 1,5 miesiąca, ale i tak bardzo mi się spodobało. Wyjścia po szkole, wypady do piekarni przed lekcjami to coś za czym tęsknie. No ale jakoś radzić sobie trzeba, jak nie ma tego co się chce mieć to warto brać co się ma. Dlatego haftuję , oglądam seriale i filmy, czytam książki i robię to na co mam ochotę by umilić sobie ten czas. 

No dobra koniec o mnie teraz czas przejść do dziewczyn. Sprawdźmy co one robią i jak radzą sobie w tych czasach. 

AMELIA WOLIŃSKA VEL MELKA MODELKA

 Bloga Amelii na jakiejś grupce na fb i od razu bardzo spodobały mi się tematy oraz projekt jej bloga Melka Blogerka dlatego od tego czasu jestem na bieżąco😊. No ale co powie nam Amelia: 


Jak radzić sobie w tych czasach?” - Julka zadała mi to pytanie już jakiś czas temu, dzięki czemu miałam chwilę na przemyślenia. Sytuacja na świecie skutecznie uprzykrzyła życie wielu osobom, w różnym wieku, płci, o różnych statusach społecznych, o różnym wykształceniu. W moim przypadku pandemia przypadła na gorący okres mojego życia, czas, w którym wiele się dzieje: w czerwcu kończyłam 18 lat i wkraczałam w dorosłość, robiłam prawo jazdy, w chwili obecnej przygotowuję się do matury.  Z okazji ukończenia 18 roku życia i zdania prawa jazdy miałam wiele i mam nadal wiele planów, wiele z nich połączonych było z moją blogową karierą, ale część muszę niestety odwlec w bliżej nieokreśloną przyszłość. Pozytywnym aspektem tej sytuacji na świecie jest to, że pandemia pozwoliła mi nieco przystopować, poukładać sobie wszystko, znalazłam czas na rzeczy, na które zazwyczaj go nie miałam. Dzięki zdalnemu nauczaniu nie musiałam już tracić cennego czasu na dojazdy do szkoły, ale to wszystko z kolei ma cenę tego, że przez wiele miesięcy nie widziałam się z rówieśnikami. Przez 3 lata nauki w liceum, w budynku szkoły spędziłam może 1,5 roku ze względu na strajki nauczycieli w 2019 roku i właśnie pandemię. Zaplanowane mieliśmy wiele wycieczek, ale zostało to brutalnie zweryfikowane. Jak sobie radzę: ze względu na maturę, staram się skupić właśnie na niej. Liczę, że w końcu będziemy mogli swobodnie oddychać świeżym powietrzem, podróżować, chodzić do kina, do teatru i wtedy będę starała się nadrobić ten czas zabrany przez pandemię. Wolny czas spędzam, o ile jest pogoda, spacerując po okolicy, dużo czytam, czasami próbuję coś tworzyć DIY, sporo gotuję, piekę, modernizuję bloga i swoje social media. Jak powiedziałam powyżej - robię to, czego zazwyczaj nie miałam kiedy, to co sprawia mi radość. Jestem optymistką, wierzę w to, że to wszystko się kiedyś skończy i znów będziemy wolni i szczęśliwi, jak dawniej. Każda, nawet zła bajka kończy się szczęśliwym zakończeniem. 

JOANNA OBAJTEK Z EMOCJOMANIA I BRUNETKAWAKACJI

Bloga Asi też wypatrzyłam na fb (jeden to emocjomania, drugi będzie poniżej) i bardzo spodobało mi się, że pisze o emocjach i swoich odczuciach dlatego zostałam na dłużej. Joanna radzi sobie teraz w następujący sposób: Staram się mimo ograniczeń robić swoje choć nie jest łatwo. Czasem mam doła i gorzej się czuję psychicznie. Wtedy żalę się swojemu chłopakowi i samo wygadanie się pomaga i jest lżej. Często daje mi jakieś złote myśli, słowa które dają mi do myślenia. Oprócz tego próbuję docenić to, co mam, zamiast patrzeć na to jak jest i myśleć o  tym, czego nie mogę przez ograniczenia i ile mogłabym zrobić gdyby nie one. Próbuję stawiać sobie cele, trzymać się ich i do nich dążyć. Zajmuję się rzeczami, które lubię:) Założyłam blog brunetkawakcji.pl ( już nie emocjomania), żeby móc bardziej wyrażać siebie, dzielić się swoimi doświadczeniami i pisać, bo to moja pasja. 

To by było na tyle jeśli chodzi o Nasze wspomnienia bardzo dziękuję dziewczynom za poświęcony czas i podzielnie się swoją opinia:) Miłego dnia<3



8 komentarzy:

  1. Jeszcze raz dziękuję za to, że mogłam być częścią tego projektu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomyśl na gościnny łączony post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł naprawdę super! W obecnych czasach dużo czasu przeznaczam na czytanie książek,
    bo ogólnie nie miałabym na to czasu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi będzie gdy skomentujesz. Zapraszam po więcej postów na stronie głównej. Zawsze staram się wpaść do każdego czytelnika. Miłego dnia!

Hi! It was very nice when u say somenting in a comments. I always read your blog! Have a nice day

Copyright © Julia Łukasik blog , Blogger