艣roda, 17 lutego 2021

fire馃敟

Hejka! Troch臋 zaniedba艂am teraz czas tutaj, ale mam teraz jaki艣 czas gdzie musia艂am ponadrabiac zaleg艂y materia艂 z przedmiot贸w mnie obowi膮zuj膮cych i zale偶a艂o mi 偶eby to si臋 uda艂o. Na ten weekend jad臋 w g贸ry na narty ( w ko艅cu!! Nie wiem ile czasu juz nie je藕dzi艂am) i mam zamiar odpocz膮膰 totalnie. Nie robialm takiego relaxu od bardzo bardzo dawna dlatego juz czekam na to. Na pewno chce opisa膰 ten wyjazd, bo to nie moj pierwszy wyjazd w tante okolicy na narty, wiex wyczekujcie go w przysz艂ym tygodniu. B臋dzie tez co艣 dodatkowego! Mam nadziej臋 ze ma bior臋 si艂 i wracam!!! Mi艂ego wieczoru/dnia buziaczki

A tutaj daje jeszcze zaleg艂y mini makija偶, kt贸ry nie ukaza艂 sie wcze艣niej. 

4 komentarze:

  1. Bardzo 艂adny makija偶 (i bluzka!). Mi艂ego pobytu w g贸rach. Ja osobi艣cie mieszkam w okolicy wielu, wielu stok贸w, ale na nartach je藕dzi膰 nie umiem haha. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  2. Uwielbiam dolne kreski, wole je zamiast gornych :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ciekawy pomys艂 na makija偶 :) Nigdy nie malowa艂am sobie dolnych kresek. Mo偶e powinnam spr贸bowa膰 :D

    OdpowiedzUsu艅

Bardzo mi艂o mi b臋dzie gdy skomentujesz. Zapraszam po wi臋cej post贸w na stronie g艂贸wnej. Zawsze staram si臋 wpa艣膰 do ka偶dego czytelnika. Mi艂ego dnia!

Hi! It was very nice when u say somenting in a comments. I always read your blog! Have a nice day

Copyright © Julia 艁ukasik blog , Blogger