środa, 21 lipca 2021

makijaż w kratkę z tik toka/ checkered makeup

 hejka! Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją makijażu. Zainspirował mnie do tego jeden makijaż na tik toku, niestety nie pamiętam od kogo. Uważam, że nie jest on idealny i najlepszy jaki zrobiłam, ale jest okej😀Dajcie znać jak Wam się podoba w komentarzu. Jeszcze jedna sprawa; możecie napisać jak macie pomysł na post jaki mogłabym stworzyć związany z haftowaniem, bo chętnie jakiś bym dała, ale nie mam pomysłu z czym miałby być związany. Może wy wiecie co Was najbardziej interesuje. 


hi bestie. Today I'm coming to u with my new make-up. This is not perfect, but I like it😀Let's see!


10 komentarzy:

  1. Fajny makijaż, świetnie Ci wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracyjne wykonanie! Bluzeczka fajnie współgra z Twoim makijażem.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że na końcu będziesz rozcierać te plamki xD Fajne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam to w planach, ale bałam się, że mi zaschnie pomadka i kompletnie wypadło mi to z głowy. Dopiero przypomniałam sobie o tym po fakcie

      Usuń
  4. Makijaż bardzo oryginalny :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważny makijaż, myślę, że super sprawdziłby się w przypadku jakiejś sesji :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi będzie gdy skomentujesz. Zapraszam po więcej postów na stronie głównej. Zawsze staram się wpaść do każdego czytelnika. Miłego dnia!

Hi! It was very nice when u say somenting in a comments. I always read your blog! Have a nice day

Copyright © Julia Łukasik blog , Blogger