czwartek, 21 stycznia 2021

watermelon

Hejka! Dzisiaj przychodzę do Was z nową odsłoną makijażu. Zainspirowałam się troszkę piosenka Harrego Stylesa, która kojarzy mi się głównie z wakacjami dlatego by przywołać słonecznko zapraszam do zobaczenia! Koniecznie dajcie znać jak wam się podoba i co u Was słychać. <33



Jak dla mnie wyszło na prawdę w porządku (pierwsze dwa zdjęcia są z filtrami, a następne dwa bez tylko z samym oświetleniem). 


A na samym początku makijaż wyglądał tak; w ogóle nie miałam wizji na niego i wszystko przyszło w trakcie. 


Jeśli chcecie zostawić mi jakąś wiadomość możliwość znajdziecie po lewej stornie. Zachęcam do zaobserwowania bloga by być na bieżąco oraz zajrzenia na mojego Instagrama oraz Twittera (link na stronie głównej)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie wyszło. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na zabawę makijażem :D Mega wyszedł Ci ten wzór!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry, osobiście wolę delikatne i subtelne makijaże, które mają mnóstwo czaru. Powodzenia w blogowaniu i dziekuję za odwiedzanie bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszedł ten makijaż. Super zdjęcia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi będzie gdy skomentujesz. Zapraszam po więcej postów na stronie głównej. Zawsze staram się wpaść do każdego czytelnika. Miłego dnia!

Hi! It was very nice when u say somenting in a comments. I always read your blog! Have a nice day

Copyright © Julia Łukasik blog , Blogger