piątek, 4 grudnia 2020

lista rzeczy, które chce zrobić w moim życiu

hejka! Napisałam ten post już chwilę temu, ale teraz dopiero go opublikuję. Może kogoś tym zainspiruję, a dla mnie samej to jest niezłe wyzwanie by (jak to wszystko się już skończy) spełniać je! A kto wie czy za parę lat nie zrobię aktualizację i zobaczę co udało mi się spełnić. Nie wiem jak wy, ale najlepsze uczucie jaki istnieje to spełnienie marzenia, które zazwyczaj jest poprzedzone ciężką praca, ale zawsze warto. (wszystkie rzeczy które zaznaczone są na kolor czerwony są już spełnione)


 1. Mieć własny dom na mazurach

2. Pojechać na koncert Shawna Mendesa

3. Pojechać na koncerty chłopaków z 1d- na razie byłam tylko na jednym online Liama Payna i chcę więcej!

4. Nauczyć się grać na pianinie

5. Nauczyć się porozumiewać w języku migowym- właśnie to realizuję

6. Nauczyć się haftować- właśnie zaczęłam i sprawia mi to niezmierna radość

7. Czerpać radość z życia


8. Nurkować przy rafie koralowej

9. Pojechać by pomagać biednym dzieciom z Afryki

10. Przelecieć się balonem

11. Zobaczyć napis HOLYWOOD

12. Zobaczyć na żywo delfiny w ich naturalnych środowisku

13. Zobaczyć zorzę polarną

14. Odbyć podróż misjonarska

15. Zacząć projektować dla siebie

16. Zrobić tatuaże

17. Odbyć rejs statkiem (minimum 2 dni)

18. Podróż kamperem

19. Pojechać do Disneylandu

20. Pójść na balet

21. Zapisać się na zajęcia taneczne

22. Pójść do Opery

23. Zobaczyć na żywo stado galopujących słoni

24. Jeździć na nartach w Alpach

25. Mieszkać w Warszawie

26. Adoptować bubusia z Afryki

27. Zrobić sobie helixa w uchu




Dziękuję za przeczytanie, możecie podzielić się swoimi marzeniami, bardzo chętnie poczytam. I na koniec mój ulubiony cytat o marzeniach; Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia❤

7 komentarzy:

  1. Wow, sporo rzeczy, ale są to takie postanowienia, które są możliwe do wykonania

    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całego serca życzę Ci by udało Ci się spełnić wszystkie swoje marzenia :) i trzymam mocno kciuki za realizację tych zamierzeń i planów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę, aby wszystkie wymienione przez Ciebie punkty zostały zrealizowane :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zacne cele Julio zycze by Ci sie udalo je zrealizowac. Moja corcia tez ma na imie Julia, ma trzy latka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi będzie gdy skomentujesz. Zapraszam po więcej postów na stronie głównej. Zawsze staram się wpaść do każdego czytelnika. Miłego dnia!

Hi! It was very nice when u say somenting in a comments. I always read your blog! Have a nice day

Copyright © Julia Łukasik blog , Blogger