sobota, 24 października 2020

jesienna nastrojowa playlista

hejka! Jako, że nastały już jesienne, chłodne wieczory, stworzyłam na Spotify playliste, na którą serdecznie Was zapraszam (link podam poniżej). Podzielę się tutaj wybranymi tytułami, które sprawiają, że chłodne, ponure dni będziecie mogli spędzić klimatycznie i przy niezapomnianej muzyce. Zapraszam do czytania!
 1. Lonely- Justin Bieber with Benny Blanco Jest to nowa piosneka tego młodego atrysty i jak nigdy wielką fanką Justina Biebera nie byłam tak ta nowa piosenka, bo wydana w tym miesiącu totalnie mnie oczarowała. Test robi ogromną robotę i gwarantuje Wam, że po wysłuchaniu jej każdy dostrzerze jakieś powiązanie ze sobą. Do tego muzyka i otoczka wokół tego przenoszą nas do cichej i spokojnej okolicy. Nawet jeśli nigdy nie byliście fanami muzyki Justina musicie tego posłuchać.

 2. Sweather weather- The Neighbourhood Ta piosenka ma w moim sercu specjalnie miejsce. Może ze względu na test albo na klimat i urok utoworu, ale jestem zakochana i od wielu miesięcy słucham jej każdego dnia. Nie jestem fanką The Neighbourhood i szczerze mówiąc znam ich zaledwie parę piosenek, ale bardzo bardzo Wam polecam posłuchać w szczególności ich albumu "I love you" z 2013 roku, a gwarantuje, że się zakochacie jak ja❤ 

3. Sweet Creature- Harry Styles Jest to piosneka, która ma już kilka lat, ale nigdy nie wchodziłam głębiej w twórczość Harrego Stylesa (chociaż jako dziecko bardzo słuchałam One Direcion i teraz do tego powróciłam, ale chyba napiszę o tym osoby post) tak ostatnio przez znajomą zagłębiłam się i tak oto poznałam "Sweet Creature" i niesamowitą moc płynąca z niej. Jest to idealna melodia by zasiąść z kubkiem herbaty w ręku przy świecach, zrelaksować się oraz wyciszyć. 

 4. People Help The People- Birdy Jeśli nigdy nie słyszeliście tej piosneki MUSICIE to nadrbić. Pierwszy raz usłyszałam ją na Instagramie do jakiegoś filmu z podróży i od tego momentu jestem w niej ZAKOCHANA. Jest to piosneka z przepięknym tekstem, bardzo wartościowym i uczuciownym oraz teledyskiem na którym nie da się być obojętnym. Autorka idelanie trafia w problem społeczny, a piosneka która ma już 9 lat! nigdy nie przestanie być "na czasie". 

 5.Dancing On My Own- Calum Scott Mam bardzo duży sentyment do tej piosneki gdyż kojarzy mi się z pewnym wydarzeniem. Jak każda z wyżej wmienionych jest spokojna i melancholijna. Jednak gorąco Was zachęcam do przesłuchania jej i po prostu zresetowania się przy dźwiękach melodii. Oto 5 piosenek z mojej playlisty, a po więcej zapraszam na mojego spotify. 

Znaliście którąś z tych piosenek? A może macie własne dźwięki przy których odpoczywacie? Jeśli macie Spotify zostawcie nazwę w komentarzu, a chętnie zajrzę do Was. Trzymacie się zdrowo, do zobaczenia❤

4 komentarze:

  1. Ojej, to całkowicie nie moje klimaty. Część wymienionych wykonawców kojarzę z nazwiska, ale tytuły nic mi nie mówią... Jak tylko znajdę wolną chwilkę, na pewno posłucham, poznam coś nowego. ;D
    Pozdrawiam,
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytuły nic mi nie mówią, ale chętnie posłucham. Słuchanie muzyki to dobry sposób na relaks w tak chłodne dni jak teraz. Pozdrawiam cieplutko, kochana ;)
    emocjomania.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi będzie gdy skomentujesz. Zapraszam po więcej postów na stronie głównej. Zawsze staram się wpaść do każdego czytelnika. Miłego dnia!

Hi! It was very nice when u say somenting in a comments. I always read your blog! Have a nice day

Copyright © Julia Łukasik blog , Blogger