czwartek, 8 października 2020

cele na 2020/2021

 Hejka!

Jak ja się za Wami stęskniłam. Lecz w końcu wracam i obiecuje być teraz regularną by posty były w każdym tygodniu. Mam nadzieję, że jeszcze ktoś tutaj został 😅 a teraz zapraszam na najnowszy wpis.




Jako, że w zeszłym miesiącu zaczęłam nową szkołę, całkowicie w innym miejscu z innymi ludźmi (ale to temat na inny post) postanowiłam zrobić listę celi na rok szkolny 2020/2021. Być może kogoś to zainspiruje do napisania własnych zadań i celów. Również będzie to dla mnie większa motywacja, żeby zrealizować wszystkie te cele. 


Cele na 2020/2021

1. Skupić się na przedmiotach potrzebnych na maturę

2. Ćwiczyć regularnie

3. Powtarzać materiał na bieżąco

4. Czytać tematy na przód by mieć już podstawą wiedzę na lekcję

5. Znaleźć sposób na sukcesywną naukę

6. Nie poddawać się bo początki zawsze sa trudne

7.  Słuchać wykładów nauczycieli by jak najwięcej wynieść z lekcji

8. Robić dodatkowe zadania z różnych źródeł

9. Codzienna medytacja 

Dziękuję za przeczytanie, koniecznie podzielcie sie waszymi planami i celami. Wszystkim uczniom jak i studentom życzę udanego roku! Miłego dnia <3

8 komentarzy:

  1. Ambitne plany. Trzymam za Ciebie kciuki! Twoje cele są dosyć czasochłonne i mam nadzieję, że na ich realizację nie zabraknie Ci czasu. Niestety czasem bywa tak, że chcąc zrobić jedno, jesteśmy zmuszeni zrezygnować z czegoś innego. Życzę powodzenia w nowej szkole i pozdrawiam,
    Jula (surykatury.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tymi celami! Muszę popracować nad własną listą i się jej trzymać, żeby później znowu nie narzekać, że nic nie zrobiłam. U mnie największy problem jest z regularnością i wczesnym wstawaniem, ale dzięki Tobie czuję się zmotywowana :) Powodzenia! Pozdrawiam, kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wpis! Ja też musze popracować nad tak listą bo mam kilka swoich ambitnych planów. Powodzenia w nowej szkole <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w realizacji swoich celów!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi będzie gdy skomentujesz. Zapraszam po więcej postów na stronie głównej. Zawsze staram się wpaść do każdego czytelnika. Miłego dnia!

Hi! It was very nice when u say somenting in a comments. I always read your blog! Have a nice day

Copyright © Julia Łukasik blog , Blogger