czwartek, 2 lipca 2020

produktywne wakacje

hejka! U mnie słoneczko za oknem, więc aż chce się gdzieś wyjść. Niestety wakacje w tym roku będą troszkę inne niż planowałam od miesięcy lecz nikt nie powiedział, że gorsze. Zapowiadało się dużo wyjazdów czyli coś co lubię, a wyszło tylko parę w Polskę. Lecz zawsze myślę sobie, że mogło być gorzej, a na wyjazdy jeszcze przyjdzie czas i na pewno je zrealizuję.

Dzisiaj przychodzę do Was z inspiracjami i pomysłami na produktywne wakacje. Oczywiście uważam, że urlop jest po to by odpocząć, zwłaszcza ja teraz też stawiam na wypoczynek by odstresować się przez nowym etapem jakim jest u mnie liceum lecz chciałabym wykorzystać ten czas na samorozwój.

Pomysły na spędzanie ciekawie czasu

-zrobienie letnich porządków (a jeśli chcecie zarobić parę groszy zapraszam na wpis o minimalizmie, gdzie podaję stronki do sprzedawania używanych rzeczy)
-doskonalenie umiejętności; wakacje to super czas by na przykład podszkolić język angielski
-spędzanie czasu na świeżym powietrzy; ciepłe dni to genialny pomysł na zrobienie pikniku z bliskimi albo pojechanie nad wodę, oczywiście pamiętajmy o bezpieczeństwie
-zrobienie czegoś nowego; marzyliście o założeniu kanału na yt albo założeniu własnego bloga, kiedy będzie idealny czas jak nie teraz!
-zaszaleć z swoim wizerunkiem; lato to idealny czas by coś zmienić w swoim wyglądzie, może zafarbujmy włosy albo je zetnijmy, w końcu i tak odrosną, a może pokochamy taki styl
-wycieczki rowerowe; wyprawy z znajomymi albo rodziną to zawsze miła odskocznia po siedzeniu w domu, a na pewno bardzo zdrowa i aktywna
-spanie pod gołym niebem; ja od dziecka kochałam niebo w nocy i bardzo chętnie śpię w namiocie albo w domku na drzewie, mój pierwszy wyjazd do Włoch spędziłam właśnie na campingu śpiąc w namiocie i wspominam go bardzooo fajnie


Zawsze znajdziemy coś dla siebie, nie zniechęcajmy się, bo to że wakacje będą inne nie znacz, ze gorsze. Dajcie znać jakie Wy macie plany na spędzeni tego wolnego czasu. Buziaki <3


21 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe masz plany, sama chętnie bym je zrealizowała, niektóre z nich na pewno uda mi się wykonać, jak na przykład letnie porządki a w ramach relaksu planuję nauczyć się w końcu pływać, połączę pożyteczne z przyjemnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Letnie porządki na szczęście mam już za sobą :D W te wakacje planuję kilka wyjazdów na terenie Polski, a tak to czas raczej spędzę z przyjaciółmi i rodziną :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje porządki już też za mną na szczęście haha, super plany, pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  3. Ja cały czas się zbieram do porządków, ale z marnym skutkiem. W lipcu to zapewne siedzę w domu ze względu na urodziny i inne sprawy, które muszę dokończyć. Niemniej jednak w sierpniu chce wyjechać w okolice Sandomierza, ale zobaczymy co czas pokaże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś wiem o tych porządkach lecz motywuje mnie zadowolenie i satysfakcja po nich haha, wszystkiego dobrego dla Ciebie kochana na urodzinki <3

      Usuń
  4. Świetne pomysły, wakacje to idealny czas, żeby wykorzystać je w produktywny sposób. Warto rozwijać swoje pasje i zainteresowania :D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o letnie porządki, to u mnie dziś ruszyło wyzwanie. Może ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne bardzo chętnie wpadnę tylko podlinkuj mi stronkę :))

      Usuń
  6. Ja w czasie wakacji zawsze mam dodatkową pracę sezonową, więc tego czasu będzie mniej niż zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Ja jestem jeszcze za młoda na pracę, ale kto wie ;)

      Usuń
  7. Ładne zdjęcia :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia kochana w tworzeniu produktywnych, wymarzonych dla siebie wakacji! :)
    Ja przede wszystkim pragnę odpocząć po sesji na studiach i kilku miesiącach zdalnej nauki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miłego wypoczynku <3 pozdrawiam serdecznie i gratuluję kochana!

      Usuń
  9. Moim naczelnym wakacyjnym planem jest - zdać egzaminy na prawo jazdy, a potem zwiedzać, zwiedzać, zwiedzać!

    Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi będzie gdy skomentujesz. Zapraszam po więcej postów na stronie głównej. Zawsze staram się wpaść do każdego czytelnika. Miłego dnia!

Hi! It was very nice when u say somenting in a comments. I always read your blog! Have a nice day

Copyright © Julia Łukasik blog , Blogger