wtorek, 14 lipca 2020

"dwie strony"

hejka! Witam Was w ten piękny dzień, mam nadzieję, że każdy z Was ma taką pogodę i perspektywę na wyjazd wakacyjny. Mój niestety jeszcze nie teraz, ale i tak bardzo się na niego cieszę, a póki teraz wykorzystuję pogodę u siebie w mieście.

Dzisiejszy makijaż ma pokazać KAŻDEMU  Z WAS, że jesteśmy piękne zawsze, w makijażu jak i bez niego. Ważne jak  my się lepiej czujemy, jeśli w makijażu to extra! Malujmy się! A jeśli bez niego to chodźmy bez niego, a i tak będziemy wyglądać super. To jest każdego wola i każdego sprawa jak wyglądamy. Nie raz idąc bez makijażu na twarzy dostawałam uwagi, wow nie poznałam cię, myślałam, zę to ktoś inny. Czy nie powinnyśmy zostawić ich dla siebie? Lepiej czasem tak. Nie oceniajmy innych.

Mój makijaż ma pokazać każdemu lecz najbardziej młodym ludziom, którzy w świecie internetu i "idealnych modelek", zobaczyli że nie ważne jakie są kanony mody to my musimy się czuć idealnie i kochać siebie takimi jakimi jesteśmy.

czarna kreska oddziela stronę "piękna", z makijażem od tej bez niego
czarna kreska oddziela "piękną" stronę od tej bez makijażu

Myślę, ze każdy z nas coś wyniesie z tego i do zobaczenia następnym razem! Jeśli Ci się spodobało koniecznie zostaw komentarz i zasubskrybuj by być na bieżąco. Bajo!

6 komentarzy:

  1. Wyglądasz równie pięknie z, jak i bez. Twój makijaż jest bardzo delikatny, naturalny, świeży. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie strony są idealne:) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. I w makijażu i bez wyglądasz pięknie. Ja osobiście lepiej czuje się w makijażu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi będzie gdy skomentujesz. Zapraszam po więcej postów na stronie głównej. Zawsze staram się wpaść do każdego czytelnika. Miłego dnia!

Hi! It was very nice when u say somenting in a comments. I always read your blog! Have a nice day

Copyright © Julia Łukasik blog , Blogger