poniedziałek, 1 czerwca 2020

delikatny makijaż na urodziny

hejka! Miał być post w piątek z okazji moich urodzin, ale straciłam wenę, więc jest dzisiaj. Przychodzę z innym tematem niż dotychczas, ponieważ jest to temat makijażu.


Jest to makijaż bardzo delikatny. subtelny, ale też idealny na co dzień jak i od święta.  Robi się go bardzo szybko, a uwierzcie jest bardzo ładny i nie robi nam z buzi maski. Zapraszam!


Oto moja cera i twarz przed nałożeniem kosmetyków.

A oto po. Oczywiście z uprzednio nałożona pielęgnacją, by cera nie została zniszczona.


Czego użyłam?
podkład-  lovely camouflage foundation numerek 3 (gdy przetestuje o dokładniej dam wam znać jak się sprawdza)
korektor pod oczy- maybelline fix me numer 3
korektor na niedoskonałości- lovely louid camuflage numer 03
puder- wibo photo ready
wosk do brwi- miss sporty eyebrow kit numer 001 medium brown
utrwalacz do brwi miss sporty just clear mascara (można używać jako bezbarwnej maskary albo jako utrwalacza do brwi)
zalotka- Elite
tusz do rzęs- L'Oreal Paris Volume Million Lashes
kredka do oczu- L'Oreal Paris Le Khol muer 001 midnight black
rozświetlacz pod brwi- paletka Bell nude eyeshadow (nałożony na mokro)
róż- bourjois Paris numer 95 rose de jaspe
rozświetlacz- lovely gold highliter
błyszczyk- wibo spicy lip gloss (bezbarwny)
fixer- AA wings (zielony)

Mam nadzieję, że taki temat też was zainteresował. Dajcie znać w komentarzach co myślicie i co zobaczenia.

6 komentarzy:

  1. Super makijaż. 100 lat z okazji urodzin :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszedł Ci ten makijaż no i oczywiście najlepsze życzenia urodzinowe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat! Ja kilka dni po Tobie świętowałam, również robiłam makijaż, ale postawiłam na coś mocniejszego, jednakże bardzo podoba mi się Twoja delikatna wersja i z chęcią spróbuję powtórzyć ten makijaż przy najbliższej okazji. Ogromny plus za listę kosmetyków jakich użyłaś :D

    Buźka, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Miło mi to słyszeć i oczywiście dla Ciebie tez dużo zdrówka i spełnienia marzeń ;)

      Usuń

Bardzo miło mi będzie gdy skomentujesz. Zapraszam po więcej postów na stronie głównej. Zawsze staram się wpaść do każdego czytelnika. Miłego dnia!

Hi! It was very nice when u say somenting in a comments. I always read your blog! Have a nice day

Copyright © Julia Łukasik blog , Blogger