środa, 5 maja 2021

MOJE POMYSŁY JUŻ DO KUPIENIA NA VINTED- haftowanie

 hejka! Dzisiaj troszkę inna forma postu niż zawsze. Przeważająca część to będą zdjęcia niż tekst, ale mam nadzieję, że spodoba Wam się bo siedziałam na tym niezliczoną ilość godzin. Bardzo miło mi będzie gdy wejdziecie na mojego Instagrama gdzie dodaje właśnie zdjęcia haftów lub możecie zamówić własny haft który wam wykonam (wystarczy, że napiszecie na wiadomości prywatnej), vinted gdzie możecie kupić je, albo jeśli nie macie zamiaru niczego kupić to możecie udostępnić gdzie chcecie tak by do większej ilości dotarło, a ja za każde się odwdzięczę, bardzo dziękuję z góry. 

Głównie przeważają tutaj hafty z One Direction (angielsko-irlandzki boys band) ale nie tylko dlatego myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. W przyszłości planuję inne motywy. Oczywiście jeśli chcielibyście własny haft nie związany z tymi, które zrobiłam dotychczas nie bójcie się, zrobię jaki tylko zechcecie. Są to 4 torby lniane oraz 4 obrazy o różnych wymiarach. 
















Oczywiście w komentarzu możecie pisac jak Wam się podobają moje pomysły, nie bójcie się pisać krytyki, każde słowa są mile widziane. Jestem perfekcjonistką więc możecie mi uwierzyć, że każda praca jest maksymalnie wykończona i nie sprzedawałabym czegoś czego nie dopracowałam na ostatni guzik. Jeśli sami haftujecie i macie jakieś pomysły to piszcie, albo robicie coś handmade bardzo chętnie poczytam co to😁

Po więcej zapraszam was na moje social media.  To by było na tyle, do zobaczenia i miłego dnia!!❤

34 komentarze:

  1. Ale przepiękne prace!Masz talent! Ja niestety mam dwie lewe do tego typu prac i a mało cierpliwości przy tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne! Podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności! Wow..masz talent dziewczyno! :)

    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę przepiękne prace :D Podziwiam za cierpliwość, bo pewnie trochę czasu Ci zajęło na zrobienie tego :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) faktycznie troszkę siedziałam nad tym

      Usuń
  5. A robisz coś związanego z podróżami? Pochwal się tym na grupie: https://www.facebook.com/groups/264729708405263

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne hafty, masz do tego talent :) Cudowne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł i zawsze to jakiś sposób by wpadło trochę grosza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne prace. Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Utalentowana z Cb dziewczyna oby tak dalej, ciekawe prace pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł na spędzenie wolnego czasu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite, jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac i jestem dumna, że postanowiłaś sprzedawać swoje prace, aby mogły cieszyć innych. Trzymam mocno za Ciebie kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne! super pomysł ze sprzedażą swoich prac na vinted :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam zdolności manualnych, ani tym bardziej cierpliwości, żeby się nauczyć haftowania, ale jakieś tam podstawy znam, bo moja babcia haftowała, dlatego jestem pełna podziwu dla Twoich prac. Moim zdaniem są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Naprawdę piękne hafty! Wyglądają super :) Masz wielki talent, uwielbiam takie rzeczy wykonane samodzielnie. Są mega kreatywne i oryginalne :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe wzory, ja nigdy nie haftowałam, uważam że wygląda to na mega trudne i czasochłonne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Haft naprawdę śliczny. Talent to ty masz. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace! Też kiedyś próbowałam, ale mam do tego dwie lewe ręce :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi będzie gdy skomentujesz. Zapraszam po więcej postów na stronie głównej. Zawsze staram się wpaść do każdego czytelnika. Miłego dnia!

Hi! It was very nice when u say somenting in a comments. I always read your blog! Have a nice day

Copyright © Julia Łukasik blog , Blogger