niedziela, 10 stycznia 2021

pierwszy makijaż w 2021

Hejka! Dawno nie wystawiałam żadnych makijaży dlatego postanowiłam to zmienić w tym roku. Tutaj akurat może nie codzienny gdyż na co dzień sie tak nie maluje, ale jednak nie jest to bardzo okazyjny. Kreski robiłam ciemnym cieniem i myślę, że jak na jeden z pierwszych razy wyszł mi w porządku. Na pewno będę ćwiczyć tą technikę i obserwować poprawy. Dajcie znać co myślicie o tym makijażu i jak mijają wam pierwsze śnieżne dni w tym roku. 
Jeśli chcecie mi wysłać jakąś wiadomość znajdziecie to w zakładce po lewej stronie. Zachęcam do odwiedzenia mojegi Instagrama i Twittera (linki na stronie głównej) oraz zaobserwowania bloga by być na bieżąco! Miłego dnia ❤️

8 komentarzy:

  1. Hej! Również eksperymentuję z makijażami teraz;) Zrobiłabym wyraźniejszą kreskę, będzie Ci pasować. Pozdrowionka i spełniaj marzenia w 2021!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie umiem robić kresek w makijażu. Ładne zdjęcia :)
    PS. Dodaję twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, subtelny makijaż :D Ja kresek nie robię, bo nie umiem, ale Tobie jak na pierwszy raz wyszły całkiem dobrze. Pamiętaj - praktyka czyni mistrzem :)

    Pozdrawiam serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo miło mi będzie gdy skomentujesz. Zapraszam po więcej postów na stronie głównej. Zawsze staram się wpaść do każdego czytelnika. Miłego dnia!

Hi! It was very nice when u say somenting in a comments. I always read your blog! Have a nice day

Copyright © Julia Łukasik blog , Blogger